چرا مهاجرت به هلند؟ بررسی مزایا و شرایط

چرا مهاجرت به هلند

ما در این مقاله به شما دلایلی را برای انتخاب کشور هلند برای مهاجرت می‌گوییم. دلایل صادقانه‌ای که باعث می‌شود بپرسیم چرا مهاجرت به هلند را انتخاب کنیم؟

مهاجرت به هلند راه‌های زیادی دارد. مهاجرت به هلند از طریق کار، سرمایه‌گذاری، ثبت شرکت، ازدواج، تولد فرزند، تحصیل و … راه‌های متعددی است که شما را به هدفتان نزدیک می‌کند.

پیش از بررسی این موضوع باید بدانیم که هدف افراد از مهاجرت چیست؟ بسیاری از افراد برای پیشرفت شغلی در آینده علاقمندند که مقطع کارشناسی خود را در یک کشور پیشرفته بگذرانند که هم از علم روز دنیا بهره‌مند شوند و هم مدرک خود را از دانشگاه معتبر در دنیا اخذ کنند. اما عده‌ای هم در این میان هستند که قصدشان از مهاجرت صرفا کار و تحصیل نیست. آنان می‌خواهند زندگی در یک کشور جدید با فرهنگ متفاوت را تجربه کنند. تمامی این اهداف باعث می‌شود که افراد تصمیم به مهاجرت بگیرند. اما چرا مهاجرت به هلند؟

شرایط کلی زندگی در کشور هلند

زمانی که می‌خواهیم به کشوری دیگر سفر کنیم و قصد اقامت کوتاه مدت یا دائم داشته باشیم، باید از شرایط کلی و جزئی آن باخبر باشیم. نیازهای اولیه خود را در آن کشور بسنجیم. در نگاه اول حتی شرایط آب و هوایی کشور مقصد هم باید بررسی شود. بسیاری از افراد هستند که با برخی از شرایط جوی سازگار نبوده و تمامی تلاش‌های خود را برای اخذ اقامت بیهوده می‌دانند.

حتما می‌دانید که کشور هلند مبدا بسیاری از گل و گیاه‌های زیبا در دنیاست. پس قاعدتا باید از شرایط آب و هوای درجه یکی بهره‌مند باشد. همچنین نزدیکی به دریا باعث حاصلخیزی خاک این منطقه از کره زمین شده است. بارش باران در این کشور همیشگی است و مردم آن به طراوت هوا عادت دارند. میانگین دمای معمول در هلند حدود 3 درجه سانتی گراد است.

وزش باد در این کشور شدید است، هلندی‌ها ارزش داشتن چنین نعمتی را دانسته و اقدام به ساخت دومین نیروگاه بزرگ بادی در جهان را کردند. این آسیاب‌های بادی کمک زیادی در تولید برق کشور کرده و همچنین این موضوع باعث پیشرفت اقتصادی آن نیز می‌شود.

نکته مهم دیگری که باید به آن توجه کنیم این است که چرا مهاجرت به هلند باعث پیشرفت مالی ما می‌شود. زمانی که در یک کشور پیشرفته انرژی وقت و کار بگذارید، چه مهاجر باشید یا چندین سال شهروند آن باشید، این موضوع بر پیشرفت اقتصادی کسب و کار شما هم تاثیر می‌گذارد.

اما اگر بخواهیم هلند را برای تحصیل انتخاب کنیم، بی شک از بهترین نظام‌های آموزشی در این کشور را شاهد خواهیم بود. سطح علمی دانشگاه‌های هلند بالاست. به همین دلیل بیشتر افراد مهاجر، از طریق ویزای تحصیلی برای اخذ اقامت این کشور اقدام می‌کنند.

چرا مهاجرت به هلند؟

هر کشوری برای زندگی دارای مزایا و کمبودهایی هست. این شما هستید که تمامی ویژگی‌های آن را می‌سنجید و برای اخذ اقامت و ماندن اقامت می‌کنید. ما در این چند خط، از مزایای زندگی و مهاجرت به هلند برایتان می‌گوییم.

در این کشور خبری از ترافیک‌های پر دردسر نیست. استفاده عموم مردم از دوچرخه، کمک شایانی در پاکیزگی هوا و همچنین سلامت بدنی اهالی این کشور داشته است. البته این موضوع را هم بگم که خیابان‌های مسطح باعث تشویق مردم از دوچرخه هم می‌شود. زمانی که پستی و بلندی در خیابان‌ها زیاد باشد، خستگی بر تن رکاب‌زن می‌گذارد و شما را حتی در وسط مسیر از کرده خود پشیمان می‌کند.

فرهنگ مردمان هلند، چندان شبیه به ایرانیان نیست. چرا؟ آن‌ها انسان‌هایی رک و صریح‌گو هستند. تمامی نظرات خود را با جسارت تمام می‌گویند. این تفاوت رفتار می‌تواند جالب باشد و ما ایرانیان را از کمی تعارف دور کند.

هزینه‌های زندگی در هلند اگر به عنوان محصل به این کشور مهاجرت کنید به نفعتان است؛ چرا که هزینه‌های اجاره خوابگاه از اجاره مسکن بسیار به صرفه‌تر است. بنابراین نقش مهاجرت به هلند از طریق ویزای تحصیلی پررنگ‌تر می‌شود.

یادگیری زبان هلندی، یک امتیاز مثبت برای برقراری ارتباط و پیدا کردن دوستان جدید است. زمانی که بخواهید با تنهایی خداحافظی کنید به یکباره نمی‌توانید به مردم هلند نزدیک شوید. آن‌ها باید به شما اعتماد کنند و شما هم این فرصت را برای خود غنیمت شمارید. در صورتی که طرز تفکر شما شبیه به هم باشد، دوستان خوبی برای هم خواهید شد.

0 0 votes
رأی دهی به مقاله

فرم زیر را کامل کرده و برای دریافت مشاوره منتظر تماس ما باشید.

متقاضی اخذ اقامت هلند از طریق:
Share on facebook
Facebook
Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments