مهاجرت به هلند از طریق سرمایه گذاری

داشتن سرمایه مانند یک برگ برنده برای مهاجرت به کشورهای اروپایی است. اگر این برگ برنده را دارید، مهاجرت به هلند از طریق سرمایه گذاری بهترین راه برای شماست. با سخت‌تر شدن هرساله اخذ اقامت کشورهای اروپایی، اقدام از طریق ویزای سرمایه گذاری یکی از بهترین راه‌های مهاجرت به هلند است. همچنین با توجه به آمار، مشخص شده که این روش بسیار مورد استقبال علامندان به مهاجرت قرار گرفته است. البته راه‌های دیگری مانند مهاجرت به هلند از طریق ثبت شرکت، مهاجرت به هلند از طریق تمکن مالی، ویزای تحصیلی و… هم وجود دارند. نتیجه سرمایه گذاری در کشور هلند، اقامت دائم پس از چند سال است. البته هرکشوری قوانین خاص خود را دارد. اما اگر بخواهیم دو قانون مشترک برای سرمایه گذاری را بگوییم، نداشتن سوء پیشینه و سرمایه گذاری در پروژه‌های مورد تایید دولت مانند خرید املاک یا خرید اوراق است.

مهاجرت به هلند از طریق سرمایه گذاری

چرا سرمایه گذاری در هلند جذاب است؟

سرمایه گذاری در هلند

هلند دارای ششمین اقتصاد قدرتمند قاره اروپا است. تورم و نرخ بیکاری در این کشور بسیار پایین است و طبق آمار حدود 89 درصد ساکنان این کشور از زندگی متوسط تا عالی برخوردار هستند. هلند دارای بزرگ‌ترین باغ گل جهان است؛ و این موضوع نقش مهمی در اقتصاد این کشور دارد. اقتصاد این کشور بین‌المللی است. به همین خاطر واردات و صادرات حرف اول را در آن می‌زند. به‌طوری که از در زمینه صادرات محصولات بین 10 کشور برتر قرار دارد.

قابل ذکر است که بیشتر فعالیت اقتصادی هلند از طریق بخش کشاورزی انجام می‌شود. وجود مزارع فراوان و آب‌وهوای مساعد دارای نقش اصلی در این زمینه است.

ویزای سرمایه گذاری هلند چیست؟

حتما با مفهوم سرمایه گذاری آشنا هستید؛ سپردن پول و انتظار برای سود معامله انجام شده. ویزای سرمایه گذاری هلند هم به منظور به دست آوردن سود مالی، اقامت، شرایط تحصیلی و امکان شاغل شدن در کشوری است که قصد مهاجرت به آن را داریم. انتخاب ویزای سرمایه گذاری که به آن ویزای طلایی هم می‌گویند، مزایایی زیادی دارد. به کمک این ویزا امکان تردد در این کشور را خواهید داشت. همچنین نیاز به ارائه مدارک تحصیلی و مدارک زبان برای دریافت اقامت ندارید.

ویزای سرمایه گذاری شما این امکان را دارد که به اقامت دائم تغییر کند. البته این موضوع بستگی به میزان سرمایه گذاری شما دارد. شما در ابتدا صاحب اقامت موقت می‌شوید؛ و درصورت اقامت 5 ساله پیاپی امکان دریافت اقامت دائم را دارید. امکان تحصیل فرزندان شما و همچنین اشتغال همسر شما توسط ویزای سرمایه گذاری فراهم است. فرزندان شما تا زمان اقامت شما، حق تحصیل در کشور هلند را خواهند داشت؛ که این موضوع خود از اهمیت زیادی برخوردار است.

شرایط مهاجرت به هلند از طریق سرمایه گذاری

شرایط مهاجرت به هلند از طریق سرمایه گذاری

روش‌های گوناگونی برای مهاجرت به هلند از طریق سرمایه گذاری وجود دارد. شاید تا امروز نمی‌دانستید که امکان خرید ملک در کشورهای اروپایی را خواهید داشت؛ و برایتان جالب باشد که یک ملک در خاک هلند داشته باشید. البته با خرید ملک شما نمی‌توانید ویزای اقامت در هلند را دریافت کنید. دقت داشته باشید این روش برای شما باعث اخذ اقامت نمی‌شود؛ هرچند شما از این فرصت برای کسب درآمد استفاده می‌کنید.

برای دریافت اقامت هلند از طریق سرمایه گذاری باید بتوانید در یک کسب و کار موجود در هلند  سرمایه گذاری کرده؛ و یا یک کسب و کار جدید را راه‌اندازی نمایید. به عبارت ساده‌تر شما یا باید یک شرکت از پیش آماده و در حال فعالیت هلندی را خریداری کرده، و یا شرکت واقعی خودتان را در این کشور ثبت کنید.

 

همچنین برای مهاجرت به هلند، می‌توانید به سرمایه گذاری در صندوق مشارکت اوراق دولتی این کشور بپردازید. با این روش امکان اقامت تا سه سال را در کشور هلند به دست می‌آورید. البته تمامی فعالیت اقتصادی شما باید مود تایید و پذیرش وزارت اقتصاد و اتاق بازرگانی کشور هلند قرار بگیرد. پس از اقامت سه ساله، فعالیت‌های اقتصادی، شرایط شهروندی و پرداخت مالیات شما بررسی و در صورت تایید می‌توانید درخواست اقامت دائم در این کشور را داشته باشید. در ضمن با این روش اجازه کسب و کار به شما در کشور هلند نیز داده می‌شود.

برای کسب اطلاعات دقیق‌تر و هر آن چه که در این مقاله گفته نشده با کارشناسان دفتر حقوقی و مهاجرتی پارسا تماس بگیرید و راه حل مناسب با بودجه خود را بیابید

فرم زیر را کامل کرده و برای دریافت مشاوره منتظر تماس ما باشید.

متقاضی اخذ اقامت هلند از طریق:
Share on facebook
Facebook
Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0 0 votes
رأی دهی به مقاله