توصیه هایی برای پیدا کردن کار در هلند

پیدا کردن کار در هلند

پیدا کردن کار در هلند و در هر کشور دیگری نیازمند دارا بودن توانمندی‌های مشخص و رعایت نکات مهمی است. نکاتی که کمک می‌کند تا بتوانید با سرعت بیشتری جذب بازار کار مقصد شده و در آن رشد کنید. البته هر کشوری ویژگی‌های خاص خود را نیز داراست. به عنوان مثال کشور هلند یک کشور پیشرفته است؛ که در صورتی به نیروی کار خارجی نیازمند می‌شود که شما بتوانید ویژگی‌ها و صلاحیت‌های فنی خود را به خوبی معرفی نمایید. از آنجا که یافتن کار در هلند و دریافتن پذیرش شغلی در هلند یکی از بهترین روش‌های مهاجرت به هلند است؛ مطالعه این نوشته می‌تواند برای علاقمندان مهاجرت به هلند از طریق کار مفید باشد.

مهم‌ترین توصیه‌ها برای پیدا کردن کار در هلند

اولین پیشنهاد آشنایی کامل با صنعت، تجارت، قوانین و بازار کار کشور هلند است. سعی کنید مطالعه‌ای هرچند کوچک در این زمینه‌ها داشته باشید. باید بتوانین به قوانین کلی مرتبط به کار و روابط کاری آشنا باشید. باید بدانید در چه کشور مقصد شما در چه حوزه‌هایی پیشرو است؛ و در چه حوزه‌هایی عقب مانده. این موارد را به‌خصوص در حیطه تخصصی خود با دقت بیشتری بررسی کنید؛ و از آن اطلاعات کافی داشته باشید. به عنوان مثال اگر یک برنامه‌نویس هستید؛ بهتر است بدانید که در بازار کار کشور هلند چه زبان‌های برنامه‌نویسی از سایر زبان‌ها محبوب‌تر هستند.

دومین مرحله آشنایی با روش‌های کاریابی است. در این زمینه مطلبی قبلا نوشته شده است؛ که توصیه می‌کنیم در اینجا آن را مطالعه کنید. اما به‌طور خلاسه بهتر است سری به و‌ب‌سایت‌های مرجع کاریابی کشور هلند بزنید و نیازهای کارفرماهای گوناگون را در حوزه‌های تخصصی خود بررسی نمایید.

پیشنهاد دیگر این است که با دقت بیشتری به زمینه تخصصی خود بپردازید. دقیقا بدانید تخصص‌تان چیست و در آن زمینه چه مهارت‌هایی دارید. بسیاری از ما دارای چند زمینه کاری هستیم. در این شرایط بهتر است یکی از آنها که به علایق و تخصص‌مان نزدیک‌تر است را انتخاب کنیم. در نهایت این پیشنهاد باید بتواند شما را به یک روزمه حرفه‌ای و تخصصی برساند. با جستجو در اینترنت نمونه رزومه‌های گوناگونی را مشاهده خواهید کرد و می‌توانید برای تکمیل رزومه خود از آنها ایده بگیرید. به‌طور کلی رزومه شما باید شامل اطلاعات تخصصی، تجربیات، سوابق شغلی، علایق شخصی و… باشد.

در وب‌سایت‌ها و شبکه‌های کاریابی فعال باشید. مهم‌ترین شبکه کاریابی دنیا لینکدین است. بهتر است برای معرفی بهتر خود، حساب لینکدین خود را با جزئیات بالا و به‌صورت رحفه‌ای تکمیل کنید. از این فضا برای ارائه مطالب مرتبط با حوزه تخصصی خود استفاده کنید؛ و بکوشید با افراد مرتبط و فعال در آن حوزه ارتباط برقرار کنید. نظر دادن درباره پست‌ها و مقالات آن و درج پست و مطالب خود در آن زمینه‌ها، مهم‌ترین اقدامی است که باید انجام دهید. بسیاری از افراد لینکدین را بهترین مرجع برای یافتن کار می‌دانند. البته مراقبت باشید که لینکدین باعث دوری شما از وب‌سایت‌های کاریابی نشود. وب‌سایت‌های کاریابی کشور هلند می‌تواند در پیدا کردن کار در هلند کمک زیادی به شما نماید. سعی کنید در همه آنها عضو شوید و رزومه خود را در آن آپلود نمایید. فراموش نکنید رزومه شما باید به زبان انگلیسی باشد.

با زبان هلندی آشنا شوید. اگرچه زبان رسمی کسب‌وکار در کشور هلند انگلیسی است؛ اما زبان مادری اغین کشور هلندی است. بنابراین اگر با این زبان آشنا باشید؛ شانس شما برای برقراری ارتباط بهتر با کارفرما بیشتر بوده و احتمالا راحت‌تر شغل مدنظر خود را بیابید.

همچنین یشنهاد می‌کنیم دانش خود را تکمیل کنید. اگر در حوزه تخصصی خود محدودیتی دارید؛ آنها را مرتفع کنید. همچنین همیشه تازه‌ترین رویدادها و تغییرات را در آن حوزه رصد کنید.

به عنوان آخرین توصیه باید بگوییم از شکست نترسید. یافتن کار در یک کشور غریبه ممکن است در ابتدا بسیار سخت به‌نظر برسد. ممکن است بارها در مصابحه‌های استخدامی رد شوید و…؛ اما در نهایت در صورت ممارست می‌توانید به خواسته خود برسید.

0 0 votes
رأی دهی به مقاله

فرم زیر را کامل کرده و برای دریافت مشاوره منتظر تماس ما باشید.

متقاضی اخذ اقامت هلند از طریق:
Share on facebook
Facebook
Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments