مهاجرت به هلند از طریق تمکن مالی

یکی از روش‌های عالی برای اخذ ویزای اقامت هلند، مهاجرت به هلند از طریق تمکن مالی است. در این زمینه بانکداری کشور مقصد باید متوجه این قضیه باشد که شما از لحاظ مالی در رفاه هستید. یکی از راه‌های امن مهاجرت به هلند از طریق تمکن مالی است. سرمایه مناسبی دارید و نیاز مالی ندارید، آماده مهاجرت هستید؟ هلند از طریق تمکن مالی مهاجرت شما را پذیراست. تنها باید این موضوع را از طریق سندهای بانکی ثابت کنید.

مهاجرت به هلند از طریق تمکن مالی

تمامی افراد برای داشتن زندگی بهتر تصمیم به مهاجرت می‌گیرند. حال این که چگونه به زندگی بهتر نگاه کنند متفاوت است. یک تغییر مثبت می‌تواند ادامه تحصیل در خارج از کشور یا افزایش درامد باشد. برای رسیدن به هدف خودتان ممکن است چندراه به شما معرفی کنند. تشخیص این موضوع که کدام یک از این راه‌ها بهترین روش برای مهاجرت به هلند است؛ به عهده دفتر حقوقی و مهاجرتی پارسا است؛ که با توجه به شرایط شما تمامی جوانب را می‌سنجد و راه‌های رسیدن شما به هدف‌تان را معرفی می‌کند.

مهاجرت به هلند دلایل مختلفی می‌تواند داشته باشد. تحصیل، ازدواج، درامد و … از مسائلی است که تصمیم به مهاجرت گرفته می‌شود. این کشور زیبا مبدا گل‌های رنگارنگی است که هرساله در جشنواره گل کوکنهوف به مدت دو ماه بازدیدکنندگان زیادی را از همه جای دنیا به خود مجذوب می‌کند. همین موضوع سبب می‌شود بسیاری از افرادی که به تجارت در زمینه گل و گیاه و کشاورزی علاقه دارند را جذب مهاجرت به خود کند. در هر صورت مهاجرت به هلند از طریق تمکن مالی روشی سریع و ساده برای دریافت کارت اقامت هلند است.

گواهی تمکن مالی چیست؟

گواهی تمکن مالی سند رسمی و کاملا معتبر است که از سوی بانک کشور مبدا در اختیار مهاجر قرار می‌گیرد. در این گواهی برای مدت زمان شش ماه حساب شما را بررسی می‌کنند و تمامی مبالغ ورودی و خروجی آن را ثبت می‌کنند. در واقع گردش حساب شش ماه گذشته شما را در اختیارتان می‌گذارند. این اطلاعات را می‌شود از تمامی حساب‌های شما تهیه کرد. در نهایت یک گواهی از چندین حساب‌تان در اختیار دارید. ثبت تمامی اطلاعات این گواهی باید به زبان انگلیسی باشد که از سوی بانک انجام می‌شود.

برای دریافت این گواهی مانند دیگر مراحل بانکی باید مدارک خود را به بانک تحویل دهید. اصل کارت ملی و پاسپورت به همراه فرم تقاضای گواهی تمکن مالی که توسط خودتان پر شده را به باجه مخصوص تحویل دهید.

معمولا یک هفته زمان می‌برد تا این گواهی آماده شود. اگر به هردلیلی اطلاعات گواهی شما به زبان لاتین نبود، از یکی از مراکز دارالترجمه رسمی کمک بگیرید و آن را ترجمه کنید.

مزایای مهاجرت به هلند از طریق تمکن مالی

مهاجرت به هلند از طریق تمکن مالی

دلیل‌های زیادی برای این روش می‌توانیم بگوییم. بسیاری از افراد محقق در حوزه مهاجرت، مهاجرت به هلند از طریق تمکن مالی را سریع‌ترین و بی دردسرترین راه برای مهاجرت به این کشور می‌دانند. این موضوع می‌تواند مهم‌ترین مزیت به حساب بیاید. اقامتی بدون ریسک و حتمی خواهید داشت. همچنین پس از یک سال زندگی در کشور هلند دغدغه دردسرهای پیچیده تمدید را ندارید؛ چرا که تمدید زمان اقامت با این روش به آسانی انجام می‌شود.

یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت این روش این است که شما نیاز به راه انداختن کسب و کار یا ثبت شرکت ندارید؛ درنتیجه از پرداخت مالیات معاف هستید. اگرچه حق کار نیز نداشته و باید شخصا از پس هزینه‌های زندگی در هلند برآیید.

در این روش برای دریافت اقامت هلند نیاز به مدرک زبان خارجی ندارید. اما حتما می‌دانید که مسلط نبودن به زبان کشور مقصد شما را دچار دردسر خواهد کرد. به‌طوری که برای تامین کوچک‌ترین خواسته خود با مشکل مواجه می‌شوید. پس درست است که به عنوان مدرک نباید به این قضیه نگاه کنید، اما یکی از مهم‌ترین نیازهای مهاجرت امکان برقراری ارتباط با مردم آن کشور است.

یک دلیل بسیار خوب دیگر برای انتخاب این روش، امکان تحصیل رایگان فرزندان است. که آینده فرزندان شما در کشور هلند را تا حدود زیادی تضمین می‌کند.

فرم زیر را کامل کرده و برای دریافت مشاوره منتظر تماس ما باشید.

متقاضی اخذ اقامت هلند از طریق:
Share on facebook
Facebook
Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0 0 votes
رأی دهی به مقاله