مهاجرت به هلند از طریق کار

مهاجرت به هلند از طریق کار یکی از بهترین روش‌ها برای دریافت اقامت هلند است. کشور هلند به عنوان یکی از کشورهای پیشرفته، توسعه‌یافته و محبوب در قاره اروپا، دارای موقعیت‌های شغلی متعددی است؛ که توسط شرکت‌های هلندی و بین‌المللی مقیم هلند، ایجاد شده است. به‌طور کلی مهاجرت کاری به هلند و هر کشور دیگری، دارای مزایایی است که این روش را نزد بسیاری از افراد علاقمند به مهاجرت محبوب کرده است. البته باید گفت که اگرچه مهاجرت به هلند از طریق کار، دارای پیچیدگی‌های حقوقی گوناگونی است؛ اما این مسئله تنها بخشی از پروسه اخذ ویزای کار هلند خواهد بود. بنابراین اگر قصد مهاجرت به هلند از این طریق را دارید؛ بهتر است برای انجام آن، با یک تیم باتجربه و متخصص در این حوزه مشورت کنید.

مهاجرت به هلند از طریق کار

مزایای مهاجرت به هلند از طریق کار

مهاجرت کاری به دلایل متعددی، از جمله روش‌های محبوب برای مهاجرت به هر کشوری است. کشور هلند نیز از این قاعده مستثنی نیست؛ و اگر بتوانید با دریافت ویزای کار هلند، امکان اقامت در این کشور زیبا را فراهم کنید؛ از مزایای بسیاری برخوردار خواهید شد.
این روش به‌خصوص برای افرادی که توان هزینه کردن مبالغ بالا برای امر مهاجرت را ندارند؛ روشی بهینه است. چراکه در این روش شما کافی است از پس هزینه‌های اخذ اقامت هلند برایید. پس از این مرحله به دلیل آنکه از همان ابتدا دارای شغلی با درآمد مشخص هستید؛ می‌توانید به‌خوبی از پس هزینه‌های زندگی خود و حتی خانواده‌تان برآیید.
مهاجرت به هلند از طریق کار روشی کم ریسک است. اگرچه به نسبت سایر روش‌ها ممکن است کمی سخت‌تر و پیچیده‌تر به‌نظر برسد؛ اما در نهایت و در صورت موفقیت، شما می‌توانید با برنامه‌ریزی دقیق و با کمترین ریسک اقامت هلند را دریافت کرده و وارد این کشور شوید.
روش اخذ ویزای کار هلند
در درجه اول توصیه می کنیم به هیچ وجه فریب وعده‌های توخالی افراد متفرقه را نخورید؛ و اگر می‌خواهید به این شکل وارد پروسه مهاجرت به هلند شوید؛ شخصا اطلاعات کافی در این زمینه را یافته و سپس با بهره بردن از مشاوره و خدمات یک گروه معتبر وارد مراحل اجرایی کار شوید.

ویزای کار هلند از طریق دعوتنامه شغلی

مجوز اقامت هلند یا tewerkstellingsvergunning که به اختصار (TWV) نامیده می‌شود؛ به شما اجازه می‌دهد که در این کشور اقامت داشته باشید. این مجوز برای همه افرادی که قصد اقامت در هلند دارند ضروری است. اما اخد ویزای کار هلند از نظر حقوقی پیچیدگی‌های خاص خود را دارد؛ آنچه این روش را سخت‌تر می‌کند، آماده سازی مدارک لازم برای اخذ این شکل از اقامت است. در واقع هلند نیز مانند سایر کشورهای اتحادیه اروپا در زمینه مهاجرت کاری، دارای قوانین مشابهی است.
به زبان ساده برای مهاجرت به هلند از طریق کار باید بتوانید برگه دعوت به کار را از یک کارفرمای معتبر در هلند دریافت کنید. در واقع این کارفرما باید دارای شرکتی معتبر و فعال در هلند بوده؛ و تضمین دهد که به خدمات شما نیاز داشته و همچنین حقوق پرداختی به شما به میزانی باشد که کفاف زندگی شما و خانواده‌تان را در کشور هلند بدهد. دریافت این دعوت‌نامه را می‌توان سخت‌ترین مرحله برای مهاجرت از طریق کار به هلند دانست. در واقع این مرحله به میزان تحصیلات، مهارت‌ها، سوابق و… شما بستگی دارد.
نکته بسیار مهم دیگر در این زمینه آن است که طبق قوانین ویزای کار در اتحادیه اروپا (که شامل کشور هلند نیز می‌شود.)، به عنوان فردی که خارج از اتحادیه اروپا زندگی می‌کنید؛ تحت شرایط خاصی می‌توانید واجد دریافت دعوتنامه کاری از شرکت‌های هلندی شوید. طبق این شرایط شرکت هلندی باید به مدت سه ماه برای آن جایگاه شغلی در کشور هلند آگهی دهد. در این شرایط و در صورتی که به کمک این روش فرد مورد نیاز یافت نشد؛ شرکت مدنظر باید آگهی خود را به مدت سه ماه در سطح اتحادیه اروپا منتشر کند. در نهایت اگر از این طریق نیز نتوانست فرد مورد نیاز خود را بیابد؛ می‌تواند اقدام به استخدام افراد ساکن در سایر کشورها نمایید.
با این توضیحات شاید به‌نظر غیرممکن برسد؛ اما گران نباشید، چراکه در هر حال بسیاری از شرکت‌ها در چنین وضعیتی اقدام به استخدام افراد می‌نمایند.
در نهایت برای دریافت ویزای کار هلند، این شما هستید که با اثبات سطح دانش، تحصیلات و سایر ویژگی‌های خود، باید کارفرمایی را برای جذب خود در یک موقعیت شغلی مجاب کنید. همچنین اگرچه بیش از 90 درصد افراد متقاصی از طریق روش گفته شده موفق به مهاجرت به هلند از طریق کار می‌شوند؛ اما روش‌های دیگری نیز برای انجام این پروسه وجود دارد، که ممکن است در مواردی به کار آید.

ویزای کاری هلند از طریق شعب شرکت‌های دیگر در هلند

ویزای کاری هلند از طریق شعب شرکت‌های دیگر در هلند

در این روش که به آن Intra Corporate Transferees می‌گویند؛ شرکتی با ملیت غیر هلندی دارای شعبه‌ای در هلند است؛ و قصد دارد کارمند یا کارمندان خود را برای انجام امور آن شعبه به دفتر خود در این کشور اعزام کند. در این روش کارفرما یا مدیرعامل شرکت باید برای شخص مدنظر اقدام کرده و مدارک لازم برای دریافت ویزای کار هلند را ارائه کند.

ویزای کاری هلند از طریق فعالیت مشترک شرکت‌ها

ویزای کاری هلند از طریق فعالیت مشترک شرکت‌ها

در این روش که به آن Work in paid employment گفته می‌شود؛ یک شرکت خارجی با یک شرکت هلندی همکاری‌های مشترکی را برنامه‌ریزی می‌کند. این همکاری‌های مشترک نیز باید از طریق همکاری کارکنان دو شرکت با یک‌دیگر انجام شود. در این شرایط این ویزا کمک می‌کند؛ تا کارمندان شرکت خارجی بتوانند به صورت موقت در شرکت هلندی مشغول فعالیت شوند.

در نهایت افرادی که دارای کارت آبی اروپا (EU Blue card) هستند؛ اجازه دارند در تمام کشورهای عضو اتحادیه اروپا، از جمله هلند، به کار مشغول شوند.

ما در دفتر حقوقی و مهاجرتی پارسا، به‌صورت کاملا تخصصی به ارائه مشاوره و خدمات گوناگون در زمینه روش‌های مهاجرت به هلند می‌پردازیم. در صورت نیاز به هرگونه مشاوره، می‌توانید با ما تماس بگیرید.

فرم زیر را کامل کرده و برای دریافت مشاوره منتظر تماس ما باشید.

متقاضی اخذ اقامت هلند از طریق:
Share on facebook
Facebook
Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0 0 votes
رأی دهی به مقاله