مهاجرت به هلند از طریق ثبت شرکت

برای مهاجرت قانونی و اخذ اقامت کشور هلند می‌توانید از روش ثبت شرکت اقدام کنید. سالانه افراد زیادی برای اقامت در کشور هلند اقدام می‌کنند. شرایط کلی زندگی در این کشور مناسب است به همین دلیل برخی برای ادامه تحصیل، پیشرفت شغلی، و از همه مهم‌تر برای زندگی به این کشور مهاجرت می‌کنند.

اما مهاجرت به هلند از طریق ثبت شرکت برای چه کسانی راه‌حل خوبی است؟ به طور کلی افرادی که در کشور مبدا اطلاعات لازم راجع به اقتصاد را می‌دانند و مفهوم دقیق اقتصاد را طی سالیان تجربه و درک کرده‌اند و همچنین قصد انجام فعالیت‌های اقتصادی در کشور هلند را دارند، می‌توانند این روش را انتخاب و دنبال کنند. اما اگر اطلاعات کافی در رابطه با اقتصاد ندارید و علاقه‌ای هم به این موضوع نشان نداده‌اید، لطفا وارد این مبحث نشوید. چرا که راه‌های دیگری نیز وجود دارد.

مهاجرت به هلند از طریق ثبت شرکت

اما چگونه برای مهاجرت به هلند از طریق ثبت شرکت اقدام کنیم؟ برای مهاجرت به هلند از طریق ثبت شرکت ابتدا باید با قانون و مقررات حقوق تجارت بین‌الملل آشنایی داشته باشید. نوع فعالیت خود را مشخص و طرح تجاری شرکت را برای تایید اتاق بازرگانی کشور هلند ارائه دهید. طرح تجاری شما باید جدید و جنبه کارافرینی داشته باشد و چشم‌انداز اقتصادی آن قابل توجیه باشد. برای پیدا کردن یک طرح و ایده جدید لازم است نیاز بازار را آنالیز کنید و بودجه فعلی خود را در نظر بگیرید.

اگر از طرح‌های تکراری استفاده کنید، ایده به حساب نمی‌آید. شما باید حرفی برای گفتن داشته باشید. به هر حال ایده جدید شما در کشور مقصد نیز باید اثر مثبت در اقتصاد آن داشته باشد. درغیر این صورت شانس پذیرفتن طرح شما بسیار کم است. همانطور که می‌دانید کشور هلند
با گذراندن این مرحله تقریبا نصف بیشتر راه را رفته‌اید؟ چرا که قبول شدن طرح تجاری شما یک مرحله مهم است. پس از تایید طرح و ایده شما، باید به جستجوی مکانی برای شرکت خود باشید. پس از این باید مدیرعامل و کارمندان شرکت را مشخص کنید. 

زمانی که موفقیت خود را در کسب و کار به دست آوردید، می‌توانید برای شناسایی برند خود کمپین‌های تبلیغاتی راه بیندازید. فکرش را بکنید! صاحب نام شدن برند شما در کشور هلند.

مهاجرت به هلند از طریق ثبت شرکت

شرایط مهاجرت به هلند از طریق ثبت شرکت

برای ثبت شرکت در کشور هلند نیاز به مدارک زیر دارید:

ارائه یک نام بامحتوا برای شرکت، که انتخاب و تصمیم‌گیری این نام برعهده خودتان است. (نامی را انتخاب کنید که پس از جا افتادن فعالیت اقتصادی شما در بازار، مجبور به تغییر آن نباشید؛ بهتر است این نام گویای حوزه فعالیت شما باشد.)

کپی پاسپورت و کارت ملی تمامی سهامداران و شخص مدیرعامل را به همراه داشته باشید.

ارائه طرح و ایده تجاری خود که در قسمت بالا به آن پرداختیم. این طرح Business Plan شماست.

از آخرین مدرک تحصیلی خود پرینت بگیرید.

امضاء فرم تایید مدیرعاملی که برای شرکت خود انتخاب کرده‌اید.

آدرس محل سکونت فعلی شما و اثبات آن از طریق کارت ملی و قبض‌های آب و برق که به نام شما از جانب اداره آب و فاضلاب و اداره برق صادر شود.

مزایای مهاجرت به هلند از طریق ثبت شرکت

مزایای مهاجرت به هلند از طریق ثبت شرکت

اولین مزیت این روش که به ذهنم می‌رسد این است که شما صاحب حساب بانکی بین‌المللی می‌شوید. داشتن حساب بانکی بین المللی خود دارای مزیت‌های قابل توجیهی برای این کار است. اگر یک حساب بانکی بین المللی داشته باشید فراتر از مرزها می‌توانید فعالیت اقتصادی کنید، ارزش پول شما در اثر تورم کم نمی‌شود و هیچ محدودیتی برای برداشت پول خود نداشته باشید.

ثبت شرکت در هلند امکان فعالیت اقتصادی شما در بازارهای اروپایی را می‌دهد. در واقع این فرصت را دارید که به بازارهای خارجی دسترسی و امکان سرمایه‌گذاری در آن ‌ها را داشته باشید.

صاحب مارک تجاری در کشورهای اروپایی می‌شوید.

با ثبت شرکت در کشور هلند، امکان اخذ اقامت این کشور را خواهید داشت. همه کارهایی که انجام داده‌اید درنهایت برای اخذ اقامت کشور مقصد سرمایه‌گذاری کرده‌اید.

اگر قصد مهاجرت به هلند از طریق ثبت شرکت دارید، سردرگم نشوید، ما در دفتر حقوقی و مهاجرتی پارسا آماده مشاوره با شما عزیزانی که قصد مهاجرت دارید، هستیم؛ با شماره‌های ما تماس بگیرید.

فرم زیر را کامل کرده و برای دریافت مشاوره منتظر تماس ما باشید.

متقاضی اخذ اقامت هلند از طریق:
Share on facebook
Facebook
Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0 0 votes
رأی دهی به مقاله