وکیل مهاجرت به هلند

وکیل مهاجرت به هلند

در سال‌های اخیر مهاجرت به کشورهای اروپایی رواج بسیاری یافته است. آگاهی از قوانین، فرهنگ، آب و هوا و مهم‌تر از همه قوانین مهاجرت کشور مقصد باعث می‌شود روند مهاجرت را به درستی طی کنید و از اتلاف انرژی و سرمایه‌تان جلوگیری شود. اگر مقصد شما کشور هلند است و مهاجرت به هلند از طریق سرمایه‌ گذاری، تمکن مالی یا ثبت شرکت مد نظرتان است با کمک راهنمایی‌های یک وکیل مهاجرت به هلند می‌توانید امور اقامت را به‌راحتی انجام دهید.

وکیل مهاجرت کیست؟

وکیل مهاجرت کسی است که وکالت شما را برای مهاجرت می‌پذیرد. آشنایی کامل وکیل مهاجرت به قوانین کشورها و سفارت‌خانه‌ها روند اقدام به تشکیل پرونده مهاجرت را آسان می‌سازد. فارغ‌التحصیلان رشته حقوق بین‌الملل می‌توانند درباره راه‌های مختلف مهاجرت از جمله سرمایه‌گذاری، خرید ملک، ثبت شرکت، اخذ پذیرش تحصیلی، اخذ ویزای کار، مهاجرت از طریق ازدواج با اتباع کشورهای خارجی، تولد فرزند در خارج از کشور و… اطلاعات جامعی را در اختیار متقاضیان قرار دهند.

وکیل مهاجرت باید ویژگی‌هایی داشته باشد تا در روند پرونده شما مشکلی پیش نیاید. برخورداری از پروانه وکالت دادگستری، پروانه موسسه حقوقی و مجوز انجام حقوق بین‌الملل در اولویت قرار دارد. همچنین وکیل مهاجرت باید با قوانین کشورها و سفارت‌خانه‌ها آشنایی کامل داشته و با وکلای مهاجرت آن کشورها ارتباط مستقیم داشته باشد.

قبل از تشکیل پرونده حتما درباره مبلغ حق‌الوکاله با وکیل مهاجرت به توافق برسید. معمولا نرخ مشخصی برای تعیین هزینه از طرف موسسه‌های خدمات مهاجرت و وکلای مهاجرت وجود ندارد. این هزینه با توجه به عوامل مختلفی نظیر هزینه مشاوره، خدمات ارائه شده، سابقه کاری وکیل و… تغییر می‌کند. در انتخاب وکیل مورد نظر دقت کنید زیرا اعتماد به افراد غیرمتخصص ممکن است سرمایه شما را هدر دهد و فرصت‌های مهاجرت را از بین ببرد.

مزایای حضور وکیل مهاجرت

با وجود وکیل مهاجرت روند مهاجرت و کارهای ضروری آن سریع‌تر و راحت‌تر انجام می‌شود. با راهنمایی‌های وکیل مهاجرت شما تمام اقدامات لازم را قبل از سفر انجام می‌دهید و بدون بروز مشکلی از کشور خود خارج می‌شوید. ارتباطات وکیل مهاجرت در کشور مقصد هم باعث می‌شود کارهای اقامت شما به‌موقع و بدون نگرانی انجام شود.

وجود وکیل مهاجرت و انجام کارها از مسیر قانونی و مطمئن از استرس و نگرانی‌های شما می‌کاهد و باعث می‌شود روند مهاجرت خود را بدون سردرگمی و مشکلات خاص سپری کنید.

وکیل مهاجرت اقدامات لازم را با توجه به اوضاع و شرایط سیاسی، اقتصادی، جغرافیایی و فرهنگی کشور مقصد انجام می‌دهد و در هر مرحله شما را از روند کار مطلع می‌کند. در صورت تغییر قوانین و یا اضافه شدن شرایط جدید وکیل مهاجرت وظیفه دارد شما را باخبر سازد.

لزوم وجود وکیل مهاجرت به هلند

یکی از دغدغه‌های افرادی که قصد مهاجرت به هلند را دارند انتخاب یک وکیل مهاجرت خوش‌نام و باتجربه است که خیال آنها را بابت کارهای لازم آسوده کند. برای روش‌های خاص مهاجرت همچون الحاق به خانواده، ازدواج و مهاجرت از طریق ورزشکاری و هنرمندی نیازی به حضور وکیل مهاجرت به هلند نیست ولی برای را‌ه‌هایی نظیر سرمایه‌گذاری، ثبت شرکت، تمکن مالی و خرید ملک وکالت لازم است.

برای مثال اگر شما قصد تاسیس شرکت یا راه‌اندازی کسب‌وکار در هلند را داشته باشید باید طرح فنی و اقتصادی مربوط به کسب‌وکار را به اتاق بازرگانی و صنعت و خدمات این کشور ارائه کنید. برای این منظور باید از مشاوران و وکلای حوزه مهاجرت کمک بگیرید.

با توجه به سیاست‌های کشور هلند در خصوص مهاجرت، قوانین این کشور در این حوزه هر چند وقت یک‌بار با تغییراتی مواجه است. وکیل مهاجرت متبحر با داشتن ارتباطات قوی و مطالعه لازم به موقع از این تغییرات مطلع می‌شود و و آن را به فرد متقاضی منتقل می‌کند. تغییر قوانین در روند مهاجرت بسیار اهمیت دارد و ممکن است هزینه‌های شما را افزایش دهد. بنابراین وکیل مهاجرت با اطلاع دادن به‌موقع از اتلاف سرمایه و وقت شما جلوگیری می‌کند.  

بهتر است وکیل مهاجرتی که انتخاب می‌کنید از حداقل پنج سال سابقه کاری برخوردار باشد. شاید وکلایی که سابقه کار بیشتری دارند حق‌الوکاله بیشتری طلب کنند اما این موضوع در بلندمدت به نفع شما خواهد بود. وکیل باتجربه به روند کار کاملا واقف است و شما را از دوباره‌کاری و پرداخت هزینه‌های اضافی بی‌نیاز خواهد کرد.

یکی دیگر از راه‌های شناخت عملکرد یک وکیل مهاجرت رجوع به سایت وکیل مورد نظر یا موسسه مهاجرتی و بررسی نظرات موکل‌های قبلی اوست. همچنین با جست‌وجوی نام وکیل یا موسسه مورد نظر در اینترنت می‌توانید به اطلاعات خوبی درباره آنها دسترسی پیدا کنید. 

پیش از انتخاب وکیل مهاجرت از راه‌های مختلف تحقیقات خود را کامل کنید و وکیل مجربی را برگزینید تا با راهنمایی‌های او روند مهاجرت شما به خوبی و بدون دردسر طی شود.

0 0 votes
رأی دهی به مقاله

فرم زیر را کامل کرده و برای دریافت مشاوره منتظر تماس ما باشید.

متقاضی اخذ اقامت هلند از طریق:
Share on facebook
Facebook
Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments