آشنایی با وب سایت های کاریابی در هلند

وب سایت های کاریابی در هلند

یکی از برنامه‌های مهم مهاجرت به هر کشور، داشتن شغل مناسب است. نگرانی‌های زیادی باعث می‌شود که ما را از هدفمان در مهاجرت دور کند. اما اگر قبل از اقدام اطلاعات کافی به دست آوریم، می‌توانیم قدم‌های محکم‌تری برای این کار برداریم. اگر قصد شما مهاجرت به کشور هلند باشد، در این مقاله با وب سایت های کاریابی در هلند آشنا شوید تا تصمیم بهتری بگیرید.

در ادامه یکی دیگر از روش‌های مهاجرت به هلند از طریق کار را به شما معرفی می‌کنیم.

برای مهاجرت به هلند از روش‌های مختلفی مانند اخذ بورسیه تحصیلی، تمکن مالی، ثبت شرکت، ازدواج و … می‌توان اقدام کرد. با هر کدام از این روش‌ها که به کشور هلند مهاجرت کنید، باید برای تامین نیازهای مالی خود، شغلی داشته باشید. در صورتی که به دنبال پیدا کردن شغل مناسب در این کشور هستید می‌توانید از طریق وب سایت‌های کاریابی هلند اقدام کنید.

حتی اگر به زبان هلندی مسلط نباشید، باز هم می‌توانید شغل مناسبی پیدا کنید. اما باید قادر باشید با زبان انگلیسی صحبت کنید.

شما بعد از درخواست در سایت‌های کاریابی باید توسط کارفرماها در هلند پذیرفته شوید. این مرحله مقدمه‌ای برای اخذ ویزای کاری در کشور هلند است. کارفرما پس از پذیرش باید شما را به اداره مهاجرت معرفی کند.

چگونه با سایت‌های کاریابی کار کنیم؟

بعد از وارد شدن به این سایت‌ها به دنبال کلمات مرتبط با تخصص خودتان باشید. آن‌ها را با دکمه جستجو می‌توانید پیدا کنید. مدارک مورد نیاز شغل درخواستی خود را آماده کنید. مدارک را در فضای مرتبط آپلود و ارسال کنید. بعد از این مرحله شما باید منتظر پاسخ و تایید مدارک بمانید.

در ادامه شما را با چند سایت کاریابی در این کشور آشنا می‌کنیم. با کمی گشت و گذار در این سایت‌ها می‌توانید بهترین شغل که می‌توانید در آن صاحب موفقیت شوید را پیدا کنید. به شما پیشنهاد می‌کنم برای پیدا کردن شغل در این سایت‌ها به شهر مورد نظر آن هم دقت کنید. با این کار می‌توانید هزینه راه، اجاره خانه و مخارج دیگر را تخمین بزنید.

وب سایت های کاریابی در هلند

برخی از سایت‌های زیر علاوه بر بستر وب، به صورت اپلیکیشن هم قابل نصب بر روی گوشی تلفن همراه هستند.

https://www.indeed.nl

https://www.monsterboard.nl

کار کردن با این ۲ سایت آسان است. شما در قسمت مشخص شده تخصص خود را وارد می‌کنید و سپس کلید جستجو را می‌فشارید؛ پیشنهادات شغلی مرتبط با شما نمایش داده می‌شود. با کلیک بر روی هر کدام از موقعیت‌های شغلی می‌توانید توضیحات آن را مطالعه کنید.

در قسمت  پایین‌تر می‌توانید جستجوهای پیشنهادی این سایت که با تخصص شما نزدیکی دارد را مشاهده کنید.

https://www.uitzendbureau.nl/

https://www.vacatures.nl/

https://www.glassdoor.nl/index.htm

https://www.nationalevacaturebank.nl/

یک سایت دیگر برای کاریابی که ویژه افراد خارجی مسلط به زبان انگلیسی است. برخی از خدمات این وب سایت تنها با پرداخت هزینه قابل استفاده است:

https://undutchables.nl/

در صورتی که در کشور هلند اقامت دارید و به دنبال شغل‌های دولتی در این کشور هستید، بر روی لینک زیر کلیک کنید:

https://www.werkenbijdeoverheid.nl/vacatures

در صورتی که در مقطع دکترا (PHD) به دنبال شغل مناسب در کشور هلند هستید، از طریق سایت زیر جستجوی خود را آغاز کنید:

https://www.academictransfer.com/en/

5 2 votes
رأی دهی به مقاله

فرم زیر را کامل کرده و برای دریافت مشاوره منتظر تماس ما باشید.

متقاضی اخذ اقامت هلند از طریق:
Share on facebook
Facebook
Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments