وضعیت اقتصاد در هلند

اقتصاد در هلند

اگر می‌خواهید اطلاعاتی درباره اقتصاد در هلند به دست آورید ما به شما کمک می‌کنیم. هلند یکی از کشورهای کوچک در اروپا و با جمعیت کم اما در عوض با اقتصاد قوی است. هلند در همه زمینه‌های تجاری اقتصاد پویا دارد. آن‌ها با اقتصاد جهان آشنا هستند و فعالیت خوبی با کشورهای زیادی دارند.

طبق آمار به دست آمده، کشور هلند حدود ۱۶ برابر بیشتر از ایران قدرت صادرات دارد.  جالب است بدانید هلند در صادرات محصولات کشاورزی رتبه دوم در جهان را داراست. یکی از دلایل قدرت کشاورزی هلند این است که حدود ۹۴ کیلومتر گلخانه در این کشور وجود دارد که با تکنولوژی پیشرفته و مدرن نگهداری می‌شوند.

از این کشور محصولات لبنی زیادی به کشورهای دیگر صادر می‌شود. علاوه بر این به دلیل مزارع زیاد در هلند عجیب نیست که شاهد صادرات زیادی از محصولات گندم، جو و سیب زمینی باشیم. برای زندگی در هلند آشنایی با اقتصاد این کشور یکی از ملزومات است. اگر می‌خواهید با اقتصاد این کشور بیشتر آشنا شوید با ما همراه شوید.

آشنایی با اقتصاد در هلند

کشور هلند در زمینه حجم صادرات فعالیت بی‌نظیری دارد. اگر بخواهیم ۱۰ کشور برتر در صادرات را نام ببریم قطعا یکی از آن کشورها هلند است. هلند پیشرفته‌ای که در این روزها می‌بینید نتیجه فعالیت‌های صادراتی این کشور است.

واحد پول هلند، یورو است و آن‌ها هر ساله شاهد نرخ کمی از میزان تورم هستند. عددی حدود ۳ درصد افزایش تورم در هلند است.

البته هلند از لحاظ واردات هم دارای رتبه خوبی در اقتصاد است. این کشور یکی از ۶ کشور برتر در حوزه سرمایه گذاری است.

همانطور که می‌دانید هلند کشور گل و گیاهان است. بخش بزرگی از صادرات این کشور گل و گیاه است که به دیگر کشورها فرستاده می‌شود. آن‌ها با استفاده از علم روز دنیا، گونه‌های متفاوتی از گیاهان را به سراسر جهان صادر می‌کنند.

مواد غذایی، بنزین، محصولات کشاورزی، مواد شیمیایی، ماشین آلات و محصولات دامی از دیگر موارد صادراتی کشور هلند است و تنها به گل و گیاهان ختم نمی‌شوند. اما شاید بپرسید که واردات این کشور چه مواردی است؟ پوشاک، لوازم و تجهیزات حمل و نقل، مواد شیمیایی از واردات این کشور است.

اقتصاد در این کشور به قدری قوی است که کشورهای زیادی برای تبادلات کالا حاضر به همکاری هستند. در حال حاضر بیشترین میزان واردات و صادرات کشور هلند با کشورهای آلمان، فرانسه بلژیک، ایتالیا، انگلیس و امریکا هستند. منابع طبیعی فراوانی هم در این کشور وجود دارد که بخش صادرات را حمایت می‌کنند. منابع گاز طبیعی، زغال سنگ، نفت و سنگ آهک از منابع طبیعی این کشور است که بخشی از اقتصاد را بر عهده دارد.

فرهنگ کسب و کار در هلند

نکته‌ای که برای هلندی‌ها بسیار مهم است، وقت شناسی در کسب و کار است. آن‌های اهمیت زیادی به زمان و کارهای شخصی خود می‌دهند. در واقع آن‌ها کار را از زندگی شخصی خود جدا می‌دانند. کارفرمایان انجام کارها بعد از ساعت کاری را به یک فرد هلندی نمی‌سپارند. علاوه بر این بهتر است جلسات کاری را در فضل تابستان برگزار نکنید. چرا که این فصل، زمان تعطیلات مرسوم در این کشور است.

وقت شناس یکی از مهم‌ترین رفتارهای هلندی است. آن‌ها با دقت بر این موضوع می‌توانند شما را تحلیل کنند. اگر برای جلسه‌ای دیرتر از وقت مشخص در محل حاضر شوید، آن‌ها بخشی از اعتمادی که به شما کرده‌اند را پس می‌زنند.

برای همکاری با هلندی‌ها، از اهداف کاری‌تان در آینده صحبت کنید. آن‌ها علاقه زیادی به همکاری بلند مدت دارند. داشتن روحیه خوب و ارزش‌های کاری باعث می‌شود اقتصاد یک کشور به سمت صعود حرکت کند. موضوعی که می‌تواند یکی از دلایل قوی بودن اقتصاد در هلند دانست، نیروی کار است.

3.5 2 votes
رأی دهی به مقاله

فرم زیر را کامل کرده و برای دریافت مشاوره منتظر تماس ما باشید.

متقاضی اخذ اقامت هلند از طریق:
Share on facebook
Facebook
Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments