زندگی کودکان در هلند

کودکان در هلند

زندگی کودکان در هلند به دلیل توجهات زیاد به این گروه سنی می‌تواند جذاب باشد. در این کشور آموزش‌های مفیدی برای داشتن یک کودک شاد به پدر و مادران ارائه می‌شود. در ادامه می‌خواهیم علت این شادمانی را در کودکان این کشور بیشتر جویا شویم.

اگر به این کشو سفر کرده باشید متوجه لبخند همیشگی بر روی لبان کودکان شده‌اید. آن‌ها از سنین کم شاد بودن را می‌آموزند. کودکان در این کشور آزادی در بازی کردن دارند. شاید ببینید که کودکی در خیابان‌های هلند پا برهنه می‌دود و بازی می‌کند. آن‌ها در فستیوال‌های شاد سالانه به همراه پدر و مادر خود شرکت می‌کنند. اکثریت این فستیوال‌ها به صورت جشنواره در فصل تابستان برگزار می‌شود.

زمانی که فرزندتان به دنیا می‌آید و وجود فیزیکی او را لمس می‌کنید، هر روز نگران پرورش و آینده او می‌شوید. شاید هر روز از خود بپرسید که چه جایی از این کره خاکی برای رشد فکری و جسمانی فرزند شما مناسب است؟ کدام کشور می‌تواند حقوق کودکان را به خوبی اجرا کند و زمینه‌های مناسب برای رشد و پیشرفت آنان را داشته باشد. به شما می‌گوییم که زندگی در هلند برای شما مناسب است.

رشد شخصیتی در کشوری که همواره طرفدار صلح باشند تاثیر زیادی بر روی روحیه و رفتار کودکان آن کشور می‌شود. شاد بودن کودکان تاثیر گرفته از روحیه پدر و مادر او و به طور کلی افرادی است که کودک با آن‌ها زندگی می‌کند. این انرژی بازتاب زیادی دارد و کودکان که روحیه حساس‌تری دارند متوجه این انرژی مثبت در اطراف خود می‌شوند. پس طبیعی است که روحیه مثبتی هم داشته باشند.

زندگی برای کودکان در هلند شکل دیگری دارد

طبق تحقیقاتی که از بین کشورهای عضو سازمان همکاری و توسعه اقتصادی صورت گرفته، هلند رضایتمندترین جوانان را در زندگی داشته است. دلیل این میزان رضایت به دلیل زندگی در دوران کودکی و نوجوانی آنان است. همانطور که می‌دانید اکثریت رفتارها و عادت‌های ما برای انتخاب زندگی در جوانی، در سنین کودکی شکل می‌گیرد. زمانی که در کشوری به دوران خردسالی افراد توجه زیادی شود می‌توان آینده‌ای هدفمند از آنان انتظار داشت.

اما چگونه به این نتیجه رسیدند؟ با نتایج تحقیق و آمارهای به دست آمده متوجه شدند نوجوانان افسرده و دارای اضافه وزن در کشور هلند تعداد بسیاری کمتری از کشور انگلیس دارند.

یکی از مهم‌ترین دلایل شاد بودن روحیه کودکان هلندی، ارتباط صحیح پدر و مادر با فرزندان است. آن‌ها سعی می‌کنند روابط دوستانه‌ای با کودک خود برقرار کنند. کم‌تر پیش می‌آید که پدر و مادری در هلند فرزند خود را توبیخ کند. بزرگسالان به فرزندان خود احترام را یاد می‌دهند. برای این آموزش همین رفتار را به کودک خود نشان می‌دهد و از آن‌جایی که کودکان باهوش هستند، با دیدن این رفتار، درک عمیقی از احترام را به دست می‌آورند.

شادترین کودکان را در هلند خواهید دید

سیستم تربیتی و آموزشی کودکان در کشور هلند باعث شده تا شادترین کودکان را در این کشور داشته باشند. آنان در هر فضایی بیش از کودکان کشورهای دیگر احساس امنیت دارند. چرا که مقامات کشور هلند توجه زیادی به موضوع امنیت کودک دارند. این امنیت باید در خانه، مدرسه، خیابان، فروشگاه، شهربازی و هر فضای دیگری برقرار باشد. این موضوع مهمی است تا پدر و مادرهای زیادی بتوانند برای به دنیا آوردن کودک خود احساس آرامش داشته باشند.

خوش خلقی و مهربان بودن از سنین کم به کودکان آموزش داده می‌شود. در صورتی که کودکی در این کشور مرتکب اشتباهی مانند شکستن ظرفی شود، با او برخورد سنگین و زننده نمی‌شود. آن‌ها این رفتار را از مادر و پدر خود می‌آموزند و یاد می‌گیرند.

فضاهای بازی ویژه کودکان در هلند به وفور یافت می‌شود. آن‌ها باید تا می‌توانند بازی کنند و شاد باشند. همین دلیل به تنهایی می‌تواند شادترین کودکان جهان را در هلند پرورش دهد.

0 0 votes
رأی دهی به مقاله

فرم زیر را کامل کرده و برای دریافت مشاوره منتظر تماس ما باشید.

متقاضی اخذ اقامت هلند از طریق:
Share on facebook
Facebook
Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments