آگاهی از هزینه های تولد فرزند در هلند

هزینه های تولد فرزند در هلند

پس از این که مراحل مهاجرت را پشت سر گذاشتید و زندگی شما یک روال خوب برایتان پیدا کرد، باید بدانید که برای چه قسمت‌هایی از زندگی‌تان باید هزینه پرداخت کنید. این کار به مدیریت مسائل مالی شما هم کمک خواهد کرد. به هر حال هزینه‌ها در کشور جدید، کاملا متفاوت با سبک گذشته زندگی شما دارد. بهتر است در ماه‌های اول تمامی حساب و کتاب‌های خود را یادداشت کنید و در آخر ماه آن را با باقیمانده پول خود چک کنید. یکی از هزینه‌هایی که باید به آن توجه کنید هزینه پرداخت بیمه است. با داشتن بیمه، بخشی از هزینه های تولد فرزند در هلند جبران می‌شود. اهمیت این موضوع را در آن لحظه متوجه خواهید شد.

بیمه خدمات درمانی در کشور هلند اجباری است. البته نه همه بخش آن! شما اختیار آن را دارید که برای استفاده از برخی از خدمات را داوطلبانه انتخاب کنید. برای مثال پرداخت هزینه بیمه دندانپزشکی اجباری در کار نیست. اما به طور کلی هزینه بیمه درمانی سالانه حدود 390 یورو است.

هلند یکی از بهترین کشورهای اروپا برای داشتن استانداردهای خدمات درمانی است. آنان به این موضوع اهمیت زیادی می‌دهند. حتی اگر در حال حاضر اقامت این کشور را ندارید، حتما سوال‌های زیادی برای مهاجرت به هلند از طریق تولد فرزند در ذهنتان شکل گرفته است.

 برای آگاهی کلی از این موضوع باید از هزینه‌های درمانی در کشور هلند اطلاعاتی به دست آورید.

هزینه های تولد فرزند در هلند

اگر قصد دارید به دنیای کودکان نزدیک شوید، یکی از آن‌ها را داشته باشید و قدم به قدم بزرگ شدنش را ببینید باید از هزینه های تولد فرزند در هلند آگاه باشید. این هزینه‌ها شامل هزینه‌های بارداری، انجام آزمایشات، داروها و ویتامین‌ها و دیگر هزینه‌های پزشکی است. اما با بخش دیگر هزینه‌ها در هنگام زایمان روبرو می‌شوید.

امروزه با گسترش علم پزشکی در امور زایمان و تغییرات جسمی و روحی زنان باردار، توصیه پرشکان به زایمان طبیعی بسیار بالاست. هزینه های تولد فرزند در هلند به صورت زایمان طبیعی رایگان است. این امتیاز برای زنان بارداری که قصد زایمان طبیعی گرفته‌اند، وجود دارد.البته او می‌تواند محل زایمان طبیعی خود را در خانه یا بیمارستان انتخاب کند.

جالب است بدانید اکثر زنان باردار در کشور هلند علاقه بیشتری به زایمان در خانه دارند. این کار به کمک یک پزشک ماما که از قبل هماهنگ شده باشد صورت می‌گیرد. انتخاب فضا و جای زایمان به عهده زن باردار و با مشورت پزشک انجام می‌شود. در صورتی که بانوی باردار تمایل به زایمان طبیعی داشته باشد، اما پزشک با بررسی وضعیت او، زایمان سزارین را تشخیص دهد باز هم هزینه های تولد فرزند در هلند برای او به صورت رایگان انجام می‌شود.

یک نکته بسیار مهم برای این موضوع وجود دارد؛ باید پزشکی را انتخاب کنید که فاصله محل زندگی‌اش با شما کم باشد که در صورت بروز مشکل بتواند سریعا خودش را برساند.

پس از زایمان، ماما به مدت یک هفته پیش مادر و نوزاد می‌ماند و راهنمایی‌های لازم را ارائه می‌دهد. برای هزینه‌های بعد از زایمان می‌توانید از بیمه‌های خدمات درمانی در این کشور استفاده کنید تا بخشی از هزینه های تولد فرزند در هلند برای شما جبران شود.

مدارک مورد نیاز برای دریافت بیمه در کشور هلند

برای دریافت بیمه شما نیازمند مجوز اقامت هستید. برای اخذ چنین مجوزی، نسنخه قانونی از شناسنامه خود به همراه پاسپورت، و اسناد ثابت کننده محل اقامت خود را به فرمانداری محل اقامت خود ببرید تا اطلاعات شما به عنوان یک فرد جدید مقیم در شهر ثبت شود. در ازای این ثبت نام به شما یک کد شهروندی ارائه می‌شود. سپس با این شماره برای سپری کردن مراحل دریافت بیمه درمانی آماده می‌شوید.

 در ازای اخذ بیمه درمانی به شما یک بسته مراقبت بهداشتی دریافت می‌کنید، که یکی از موارد مهم این بسته خدمات بارداری و مراقبت‌های زایمان است. این کار به هزینه های تولد فرزند در هلند کمک خواهد کرد. به خصوص که اگر در این کشور خانواده‌ای برای کمک نداشته باشید و لازم باشد که یک پرستار برای خود استخدام کنید. همین موضوع باعث می‌شود هزینه‌های دیگر هم در پیش داشته باشید.

0 0 votes
رأی دهی به مقاله

فرم زیر را کامل کرده و برای دریافت مشاوره منتظر تماس ما باشید.

متقاضی اخذ اقامت هلند از طریق:
Share on facebook
Facebook
Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments