مهاجرت به هلند از طریق تولد فرزند

مهاجرت به هلند از طریق فرزند یک روش مهاجرتی مستقیم برای دستیابی به تابعیت دائم هلند نیست؛ با این وجود و به دلیل مزایای گوناگونی که تولد فرزند در هلند دارد؛ بسیاری از افراد علاقه دارند که فرزند خود را در این کشور به دنیا آورند. بهتر است بدانید که دریافت تابعیت در کشور هلند بر مبنای خون است؛ در نتیجه به فرزند متولد شده از یک فرد غیر تبعه در این کشور، تابعیت هلندی داده نمی‌شود. اما این کار و همچنین حضور والدین از طریق روش‌های قانونی دیگر در کشور هلند، پس از چند سال می‌تواند فرآیند دریافت تابعیت کشور هلند را ساده‌تر نماید.

مزایای تولد فرزند در هلند

مزایای تولد فرزند در هلند

تولد فرزند در هلند می‌تواند فرایند دریافت تابعیت کشور هلند را برای او و والدینش در آینده ساده‌تر کند. همین ویژگی کافی است که بسیاری از افراد تمایل دارند تا فرزند خود را در کشور هلند به دنیا آورند. هلند کشوری توسعه یافته است؛ که امکانات بسیاری را در اختیار شهروندان خود قرار می‌دهد. زندگی در هلند می‌تواند آینده شما و فرزندان‌تان را با تغییرات مثبت بسیار بزرگی روبرو کند. تغییراتی که در حوزه‌های گوناگون از جمله آزادی‌های اجتماعی، امنیت، اقتصاد پویا، آموزش‌های همگانی و… احساس می‌شود.

نکاتی درباره اخذ ویزای هلند از طریق تولد فرزند

نکاتی درباره اخذ ویزای هلند از طریق تولد فرزند

همانطور که گفته شد؛ مهاجرت به هلند از طریق تولد فرزند یک روش معمول و قطعی نیست. در عمل این کار تنها به افزایش شانس دریافت تابعیت فرزند و والدین او کمک می‌کند. برای تولد فرزند در هلند باید مدارک مشخصی را به همراه داشته باشید. از جمله این مدارک باید به گذرنامه، گواهی اقامت موقت و گواهی ازدواج را همراه داشته باشید. پس از تولد فرزند نیز می‌توان با دریافت گواهی تولد و ارائه آن به اداره مهاجرت، برای فرزند و به تبع آن والدینش اجازه اقامت موقت دریافت کرد؛ تا در نهایت همانطور که گفته شد، پس از رسیدن فرزند به سن قانونی (18 سال) بتواند برای خود و والدینش درخواست تابعیت هلند نماید.

نکاتی درباره اخذ ویزای هلند از طریق تولد فرزند

همچنین بهتر است بدانید بنا بر قانون تابعیت از طریق خون، اگر هریک از والدین فرزند متولد شده هلندی بوده یا تابعیت این کشور را داشته باشد؛ فرزند آنها نیز از بدو تولد تابعیت این کشور را دریافت خواهد کرد و از تمام امتیازات شهروندی برخوردار خواهد شد. اما در صورتی که هر دو والد، تنها در کشور هلند اقامت موقت داشته باشند؛ تولد فرزند نمی‌تواند امتیاز مستقیم را برای آنها ایجاد کند. هرچند در صورت اقامت به روش‌های دیگر (مثل تمکن مالی یا تحصیلی) و با گذشت چند سال، امکان دریافت تابعیت هلندی برای همه افراد خانواده به این دلیل، ساده‌تر خواهد بود.

ما در دفتر حقوقی و مهاجرتی پارسا، به‌صورت کاملا تخصصی به ارائه مشاوره و خدمات گوناگون در زمینه روش‌های مهاجرت به هلند می‌پردازیم. در صورت نیاز به هرگونه مشاوره، می‌توانید با ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0 0 votes
رأی دهی به مقاله