مزایای سرمایه گذاری در هلند

سرمایه گذاری در هلند

اگر اخذ ویزای هلند به عنوان یک دغدغه برای شما وجود دارد، می‌توانید روش سرمایه گذاری در این کشور را انتخاب کنید. یکی از بهترین روش‌هایی که امروزه می‌توانید برای ویزای این کشور اقدام کنید، سرمایه گذاری در هلند است. اما شما با این سرمایه گذاری از امتیازاتی هم بهره‌مند می‌شوید. در ادامه این مقاله با این موضوع بیشتر آشنا شوید.

به دست آوردن اقامت هلند از طریق سرمایه گذاری به صورت موقت یا دایم برای شما میسرتر می‌شود. در واقع شما با سرمایه گذاری قدم بزرگی جهت اخذ اقامت دائم برمی‌دارید.

سرمایه گذاری در این کشور چه امتیازاتی دارد؟

کشور هلند به دلیل موقعیت اجتماعی عالی توانسته از امتیازات خوبی بهره‌مند شود. آب و هوای مناسب یکی از علل پیشرفت اقتصادی ک کشور می‌تواند باشد. زمانی که آب و هوا کیفیت خوب را دارا باشد، کشاورزی در آن منطقه رونق می‌یابد و می‌توانند صادرات زیادی به دیگر کشورها داشته باشند. علاوه بر آن توریست‌های زیادی به دلیل طبیعت زیبای آن کشور سفر می‌کنند.

یکی از راه‌های ساختن آینده و پولدار شدن، کار کردن با افراد پولدار است. کشور هلند در زمینه‌های اقتصادی به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کرده است. این موضوع می‌تواند اطمینان بیشتری برای قدم گذاشتن در سرمایه گذاری این کشور به شما کمک کند.

در صورتی که از طریق یکی از روش‌های سرمایه گذاری در این کشور اقدام کنید بدون اخذ ویزا می‌توانید در کشورهای شنگن رفت و آمد کنید.

نیازی نیست که در این کشور حضور داشته باشید. شما مراحل سرمایه گذاری را می‌توانید بدون حضور در هلند به ثمر برسانید و یکی از سرمایه داران هلند شوید.

با سرمایه گذاری در این کشور می‌توانید امکان خرید ملک و مجوز کار داشته باشید. در صورتی که ۵ سال در این کشور حضور داشته باشید، برای اخذ اقامت دائم می‌توانید درخواست خود را ثبت کنید.

انواع سرمایه گذاری در هلند

اگر قصد اخذ ویزا از طریق سرمایه گذاری در این کشور را داشته باشید، چند راه برای شما وجود دارد. هر فردی با توجه به شرایط خودش باید یکی از این راه‌ها را انتخاب و برای آن وقت بگذارد. در ادامه چند روش سرمایه گذاری را به شما می‌گوییم.

سرمایه گذاری از طریق خرید ملک: با خرید ملک در هلند می‌توانید ویزای طلایی دریافت کنید. اما شما باید توجه داشته باشید که با خرید ملک نمی‌توانید به صورت دائم در این کشور اقامت داشته باشید.

برای سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت به مدرک زبان نیاز ندارید. شما می‌توانید یک وکیل و مترجم برای خود استخدام کنید تا مراحل کار شما را پیگیری کنند. در صورتی که موفق به ثبت شرکت در این کشور شوید و امکان ۵ سال اقامت متوالی در این کشور را داشته باشید، بعد از ۵ سال می‌توانید برای اقامت دائمی خود و خانواده‌تان نیز اقدامات لازم را انجام دهید.

هلند یکی از آن دسته از کشورهاست که از کارآفرینان حمایت می‌کند. این موضوع به منافع اقتصادی کشور هلند هم کمک می‌کند. بعد از ثبت کار مورد نظر باید نامی به عنوان برند خود انتخاب کنید و شرحی از فعالیت‌های مورد نظر خود از کارآفرینی داشته باشید.

تمکن مالی یکی دیگر از روش‌های سرمایه گذاری در این کشور است. در صورتی که توانایی پرداخت هزینه‌های زندگی خود و خانواده‌تان در هلند را داشته باشید می‌توان روی این روش حساب کنید. با این روش در این کشور شاغل نمی‌شوید و اثبات توانایی مالی شما از طریق گردش مالی بررسی می‌شود.

3 2 votes
رأی دهی به مقاله

فرم زیر را کامل کرده و برای دریافت مشاوره منتظر تماس ما باشید.

متقاضی اخذ اقامت هلند از طریق:
Share on facebook
Facebook
Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments