زمینه های سرمایه گذاری در هلند

زمینه های سرمایه گذاری در هلند

زمینه های سرمایه گذاری در هلند بسیار متنوع هستند. این تنوع نیز ناشی از ویژگی‌های منحصر به فرد کشور هلند است؛ که آن را فضایی بسیار مساعد برای جذب سرمایه خارجی کرده است. پیش از هر موضوعی باید نکاتی را درباره کشور هلند بدانید. نکاتی که باعث می‌شود درک بهتری از اهمیت و جذابیت سرمایه گذاری در هلند بیابید. مواردی که در مهاجرت به هلند از طریق سرمایه گذاری باید به آن دقت کنید.

در درجه اول کشور هلند را یک کشور کوچک و جزیره مانند تصور نکنید. این کشور با توجه به موقعیت جغرافیایی بسیار عالی خود در اروپا، در عمل دسترسی گسترده‌ای به بازار 500 میلیون نفری قاره اروپا دارد. همچنین زیرساخت‌های فعالیت‌های تجاری در کشور هلند بسیار آماده و ممتاز است. فرودگاه‌های بین‌المللی، مسیرهای دریایی ویژه، راه آهن گسترده در سراسر کشور و… تنها زیرساخت‌های حمل و نقلی هلند در این زمینه هستند.

اگرچه زبان رسمی کشور هلند هلندی است؛ اما جالب است بدانید که 90 درصد مردم هلند به زبان انگلیسی مسلط هستند؛ و زبان مراوادات تجاری در این کشور انگلیسی است. همین عامل باعث شده است فضای تجاری هلند ارتباط خوبی با کسب‌وکارهای بین‌المللی برقرار کند. شاهد این مدعا وجود شعب شرکت‌های جهانی در حوزه‌های گوناگون در کشور هلند است. شرکت‌هایی از جمله سیسکو، هواوای، فوجی فیلم و زیمنس، گوشه‌ای از مجموعه شرکت‌های بین‌المللی هستند که ممکن است نام انها را شنیده باشید.

همه اینها در کنار توسعه یافتگی کشور هلند در تمامی ابعاد، عدم محدودیت برای پذیرش سرمایه‌گذاری خارجی و مالکیت خارجی در این کشور و اقتصاد آزاد آن، موجب شده است زمینه های سرمایه گذاری در هلند بسیار متنوع و جذاب باشد.

بهترین زمینه های سرمایه گذاری در هلند

اگرچه زمینه های سرمایه گذاری در هلند بسیار متنوع بوده و تقریبا در هر حوزه‌ای که تصور کنید، می‌توانید سرمایه گذاری مستقیم (راه‌اندازی کسب‌وکار) و غیرمستقیم (شراکت) داشته باشید؛ اما هشت حوزه کلی و مشخص از بهترین زمینه های سرمایه گذاری در هلند هستند.

زمینه های سرمایه گذاری در هلند
زمینه های سرمایه گذاری در هلند

علوم زندگی و سلامت

کشور هلند دارای موسسات دولتی و خصوصی بسیاری در حوزه تحقیقات و تولیدات مرتبط با زندگی و سلامت است. در واقع کشور هلند را باید یکی از پیشتازان علوم طبیعی در جهان دانست.

کشاورزی و صنایع غذایی

اگر به دنبال یک سرمایه گذاری امن و ساده در کشور هلند می‌گردید؛ کشاورزی و صنایع غذایی مقصد نهایی شماست؛ چراکه هلند در زمینه محصولات کشاورزی و غذایی، دومین صادرکننده برتر جهان است.

فناوری اطلاعات

این روزها فناوری اطلاعات و فعالیت‌های مرتبط با آن در تمام نقاط جهان مطرح است. سرمایه گذاری در فناوری اطلاعات در کشور هلند نیز در صورتی که مرتبط با تخصص شما باشد، پیشنهاد جذابی است.

صنعت مواد شیمیایی

جالب است بدانید در حوزه تولید انواع مواد شیمیایی، هلند یکی از پیشروترین کشورهای جهان است. به‌طوری که از 25 شرکت برتر جهان در این حوزه، 19 شرکت در کشور هلند فعالیت دارند.

محصولات های تک

شرکت‌های داخلی و بین‌المللی بسیاری در کشور هلند به تولید انواع محصولات و سخت‌افزارهای‌های تک مشغول هستند. از جمله نمونه‌های بین‌المللی این شرکت‌ها می‌توان به فیلیپس، بوش، زیمنس و بوئینگ را نام برد.

ایده‌های خلاقانه

هلند و فرهنگ هلنی بیش از هر نقطه دیگری از دنیا، به ایده‌های خلاقانه بها می‌دهد. اگر می‌خواهید ایده‌های عجیب خود را وارد زندگی واقعی کنید؛ هلند بهترین پیشنهاد است.

صنعت انرژی

هلند علاوه بر فعالیت بسیار در زمینه انواع انرژی تجدید ناپذیر، در زمینه تولید انرژی‌های پاک، تجدیدپذیر و هوشمند نیز به شدت فعال است. بنابراین می‌تواند بهترین نقطه برای سرمایه گذاری در این زمینه باشد.

صنایع هوایی

همین کافی است که بدانید شرکت‌های چند ملیتی مشهوری از جمله بوئینگ، بمباردیر، لاکهید مارتین، هواپیمایی میتسوبیشی، صنایع هوایی GE و… در هلند مشغول فعالیت هستند.

0 0 votes
رأی دهی به مقاله

فرم زیر را کامل کرده و برای دریافت مشاوره منتظر تماس ما باشید.

متقاضی اخذ اقامت هلند از طریق:
Share on facebook
Facebook
Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments