تحصیل دوره کارشناسی در هلند

کارشناسی در هلند

اگر کمی راجع به سیستم آموزشی کشورهای پیشرفته اطلاعات به دست آورید متوجه خواهید شد که سیستم آموزشی کشور هلند چه برتری‌هایی دارد. تحصیل دوره کارشناسی در هلند می‌تواند مسیر شغلی و حتی آینده زندگی شما را تغییر دهد. این که با اساتید مشهور و در یک فضای حرفه‌ای مراحل تحصیلی خود را پشت سر بگذارید شما را به درجات عالی‌تری می‌رساند.

اگر تصمیم دارید برای مهاجرت به هلند از طریق تحصیل اقدام کنید لازم است اطلاعاتی به دست آورید. ما شما را راهنمایی می‌کنیم.

تحصیل در این کشور مزیت‌های زیادی دارد که برخی از آن‌ها را برای شما توضیح می‌دهیم. اولین مزیت آن همان طور که گفتیم تحصیل در یک فضای حرفه‌ای است. تحصیل در سیستم آموزشی معتبر و با برنامه که به پیشرفت شما کمک زیادی می‌کند. شما برای تحصیل در این کشور لازم نیست مدرک زبان هلندی داشته باشید. در صورتی که به زبان انگلیسی مسلط باشید کافی است. چرا که اساتید با شما به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند و همچنین آموزش به وسیله این زبان است. پس با داشتن مدرک آیلتس امکان تحصیل در این کشور را خواهید داشت.

اما در صورتی که به زبان هلندی هم تسلط داشته باشید برای خودتان خیلی امتیاز ویژه‌ای به حساب می‌آید. چرا که برای برقراری ارتباط در فضاهای دیگر مانند فروشگاه می‌توانید به سادگی مشکل خود را برطرف کنید. البته اکثر مردم هلندی به زبان انگلیسی هم می‌توانند با شما صحبت کنند.

یکی دیگر از مزایای تحصیل شما برای دوره کارشناسی در دانشگاه‌های هلند این است که شما مدرک خود را از بهترین دانشگاه‌های دنیا دریافت می‌کنید که در همه کشورها به عنوان مدرک معتبری مورد قبول واقع می‌شود.

مدارک لازم برای تحصیل دوره کارشناسی در هلند

ممکن است هر دانشگاهی قوانین خاص خود را داشته باشد. اما به طور کلی می‌توان حدس زد که برای ثبت نام در یکی از دانشگاه‌های هلند به چه مدارکی لازم داریم.

در ابتدا باید مدارک هویتی و شناسایی خود را آماده کنید. پاسپورت و مدرک شناسایی مهم‌ترین مدارکی است که شما برای هر کار اداری در کشور مقصد به آن نیاز دارید. یادتان باشد که همیشه عکس پاسپورتی خود را هم به همراه داشته باشید.

برای تحصیل در دوره کارشناسی لازم است آخرین مدرک تحصیلی خود را ترجمه کنید و به همراه داشته باشید. مدرک شما مربوط به دوره متوسطه می‌شود. شما باید توانایی خود را برای برقراری ارتباط به کلاس ثابت کنید. به همین دلیل لازم است مدرک زبان انگلیسی یا هلندی خود را به دانشگاه مربوطه ارائه دهید.

ممکن است برخی از دانشگاه‌ها از شما رزومه بخواهند. در این رزومه شما مهارت‌ها و تجربه‌های قبلی خود را ذکر می‌کنید. هر چقدر مهارت‌های خود را به صورت دقیق و جزئی ارائه دهید بهتر است.

دانشگاه‌های برتر هلند برای مقطع کارشناسی

برای تحصیل در این مقطع درسی می‌توانید رشته‌های متنوعی مانند زیر را انتخاب کنید:

رشته‌های مهندسی، فناوری اطلاعات، علوم اجتماعی، بازرگانی، علوم طبیعی

این رشته‌ها در دانشگاه‌های زیر تدریس می‌شود:

دانشگاه تونته، آمستردام، دانشگاه صنعتی ایلندون، مرکز پژوهشی واژینگن، دانشگاه اوترخت و رابوود

برای ثبت نام در هر یک از این دانشگاه‌ها لازم است در دوره متوسطه خود نمره خوبی کسب کرده باشید. برای مقطع کارشناسی و پذیرش در دانشگاه‌های هلند لازم است معدل بیشتر از 12 را دریافت کرده باشید.

طول تحصیل دوره کارشناسی در هلند حدود 3 تا 4 سال است که شما در هر ترم لازم است 30 امتیاز را دریافت کرده باشید. همچنین باید آیلتس 6 را دریافت کرده باشید. در صورتی که به زبان انگلیسی یا هلندی تسلط ندارید می‌توانید در کلاس‌های آموزش زبان که در هلند برای شما برگزار می‌شود شرکت کنید تا برای تحصیلات دانشگاهی آماده شوید.اما این موضوع می‌تواند مراحل اخذ ویزای شما را به تعویق بیندازد.

0 0 votes
رأی دهی به مقاله

فرم زیر را کامل کرده و برای دریافت مشاوره منتظر تماس ما باشید.

متقاضی اخذ اقامت هلند از طریق:
Share on facebook
Facebook
Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments