حداکثر و حداقل دستمزد در هلند

دستمزد در هلند

اگر قصد شما از مهاجرت به هلند، به منظور پیدا کردن شغل مناسب و تامین نیازهای مالی اقامت باشد، بهتر است نکاتی را مانند حداکثر و حداقل دستمزد در هلند بدانید.

شاید کمترین دستمزد در هر کشور مختص کارگران ساده است. همانطور که همه ما می‌توانیم در حرفه و کار خود ارتقا داشته باشیم، قشر کارگران هم می‌توانند به درجه سر کارگر ارتقا درجه پیدا کنند. بنابراین کمترین میزان دستمزد مختص کارگران ساده است.

به دلیل شرایط اقتصادی مناسب در هلند، مهاجران زیادی برای کار به این کشور سفر می‌کنند. بعد از مهاجرت هر شخصی بر اساس تجربه‌ها و تخصص خود جویای کار می‌شود. نرخ بیکاری در این کشور به کمتر از ۷ درصد می‌رسد. شاید همین موضوع موفقیت فعالیت‌های اقتصادی این کشور را نشان دهد. در صورتی که می‌خواهید به وسیله مهاجرت کاری به هلند سفر کنید ادامه مقاله را بخوانید.

درآمد در هلند

طبق تحقیقات و آمار به دست آمده در سال ۲۰۱۸ کمترین درآمد در هلند برای ۴۰ ساعت کار در هفته، حدود ۱۵۹۴ یورو است و البته بیشترین درآمد حدود ۲۸۵۵ یورو است.

البته جالب است بدانید میانگین درآمد در شهرهای مختلف هلند با هم مختلف است. برای مثال بیشترین درآمد در شهر دن هاگ و کمترین آن در شهر تیلبرگ اعلام شده است.

برای تعیین حداقل دستمزد در هلند توسط قانون کار در این کشور برای حدودا ۳۶ تا ۴۰ ساعت کار در هفته تعیین می‌شود. این میزان برای هر ۶ ماه یکبار مجددا بررسی می‌شود و به دلیل تورم‌ها و سن افراد، دستمزد جدید اعلام می‌شود.

طبق آمار به دست آمده از سال ۲۰۱۸، حداقل دستمزد حدود ۱۵۹۴ یورو اعلام شده است. با این که هر ساله میزان حقوق در این کشور رو به افزایش است، اما باز هم تا حدی می‌تواند قدرت خرید افراد را کاهش دهد. جالب است بدانید کشور هلند، یکی از بیشترین حداقل دستمزدها را دارد. همین موضوع باعث می‌شود بسیاری از افراد با عنوان مهاجرت کاری به هلند سفر کند.

بررسی شغل‌های کم درآمد و پردرآمد در هلند

همانطور که گفته شد حداقل دستمزد در هلند مختص کارگران است. اما تعیین کردن دستمزد برای هر شخصی به عواملی زیادی بستگی دارد. سن، تجربه، تخصص، مقطع تحصیلی و … همگی باید برای فرد مورد نظر مورد بررسی قرار بگیرد تا یک میانگین عادلانه به دست آید.

اما در این کشور هم برای هر شغلی یک رنج دستمزد در نظر گرفته شده است. برای مثال در کشور هلند شغل‌هایی مانند حسابدار مالیاتی، کارگردان، طراح خودرو، تحلیلگر سیستم، سپرست نفت و گاز، دکتر متخصص از جمله مشاغل و تخصص‌هایی هستند که بیشترین درامد را در هلند دارند. برای مثال حقوق یک کارگردان در این کشور حدودا ۱۱۲۰۰۰ یورو در سال است.

مشاغل دیگری مانند دستیار مدیرعامل، منشی، حسابدار بی‌تجربه، دستیار حسابدار، مامور بیمه، کارگر، مربی، طراح ساختمان، مسئول پذیرش دارای حداقل دستمزد در این کشور هستند. برای مثال مسئول پذیرش حدود ۲۰۰۰۰ یورو دستمزد خواهد داشت.

تفاوت دستمزد برای جنس زن و مرد هم در این کشور برقرار است. مردان دستمزدهای بیشتری نسبت به زنان دریافت می‌کنند، اما این تفاوت آن‌قدرها هم زیاد نیست.

5 1 vote
رأی دهی به مقاله

فرم زیر را کامل کرده و برای دریافت مشاوره منتظر تماس ما باشید.

متقاضی اخذ اقامت هلند از طریق:
Share on facebook
Facebook
Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments