ثبت اسناد هلند در ایران

ثبت اسناد هلند در ایران

اگر نیازمند ثبت سند در کشور هلند هستید ولی امکان حضور در این کشور را ندارید، این امکان از طریق دفترهای وکالت بین‌المللی برای شما فراهم شده است. از آنجا که ارتباط مستقیم میان سازمان ثبت اسناد دو کشور ایران و هلند وجود ندارد درخواست ثبت توسط دفتر وکالت بین‌المللی انجام می‌شود.

دفاتر وکالت بین‌المللی با شعبه‌های مختلف در کشورهای دنیا دارای امتیاز ثبت اسناد به طور غیرمستقیم در هلند هستند. این دفترها در زمینه‌هایی نظیر ثبت شرکت‌ها، سرمایه‌گذاری خارجی، مالیات، فعالیت‌های بانکی، قراردادهای تجاری بین‌المللی، خدمات مهاجرتی و… فعالیت می‌کنند.

 این دفترها در ایران هم حضور دارند و می‌توانند اسناد رسمی را در هلند بدون نیاز به تایید آنها به وسیله دفتر اسناد در ایران، وزارت امور خارجه ایران و سفارت هلند در ایران به ثبت برساند. برای این منظور نیازی به حضور متقاضی در کشور هلند نیست.

شما می‌توانید با کمک دفتر وکالت بین‌المللی شرکت در هلند ثبت و تاسیس کنید. برای این منظور مدارک لازم شامل کپی پاسپورت و کارت ملی مدیرعامل و سهامداران، فرم وکالت‌نامه، فرم تایید امضا مدیرعامل و مدارک مبنی بر سکونت در ایران را به شعبه دفتر وکالت بین‌المللی در تهران ارائه کنید تا مراحل ثبت انجام شود.

برای ثبت علامت تجاری، خدمات بازرگانی، اخذ استانداردهای بین‌المللی برای تولیدات داخلی به منظور صادرات به بازارهای جهانی و قراردادهای موردنیاز برای معرفی و فروش محصول، حفظ و نگهداری شرکت‌های مستقر در هلند، ارائه گزارش کارشناسی درباره موارد حقوقی، پشتیبانی وصول مطالبات در هلند، اخذ ویزای تجاری و ویزای دانشجویی نیز می‌توان به دفترهای وکالت مراجعه کرد.

برای امور حقوق بین‌الملل خصوصی شامل تهیه و ثبت وصیت‌نامه، اعطای وکالت دفتری به یک شخص، ثبت مشارکت و هم‌خانه‌بودن با شخصی، ثبت شرایط تقسیم اموال ازدواج نیز می‌توان به دفترهای وکالت بین‌المللی مراجعه و نسبت به آنها اقدام کرد.

0 0 votes
رأی دهی به مقاله

فرم زیر را کامل کرده و برای دریافت مشاوره منتظر تماس ما باشید.

متقاضی اخذ اقامت هلند از طریق:
Share on facebook
Facebook
Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments